Гарантія і сервісне обслуговування

* Справжні правила розроблені відповідно до Закону України« Про захист прав споживачів », Цивільним кодексом України та відповідно до« правил побутового обслуговування

ВАЖЛИВО! Для діагностики лічильників які надсилаються на гарантійний ремонт в обов'язковому порядку необхідно вказати (в супровідному листі):

- Дата, місце і умови установки (бажані схеми);

- При виході з ладу роботи інтерфейсу:

1. Наявність засобів блискавкозахисту їх тип і характеристики

2. Застосований тип (марка) кабелю зв'язку, топологію мережі і особливості прокладки (бажано із зазначенням довжин ділянок і сегментів)

- Дата і обставини виявлення відмови обладнання;

- Дата заявки на зняття пломб і заміну лічильника (а також копія акта пломбування, в разі якщо проводилося пломбування лічильника);

- Акт демонтажу лічильника (копія).
Додаткова прохання керівництва сервісного центру: по можливості супроводжувати, що направляється в ремонт обладнання, Фотографіями місця, де проводилася заміна лічильника (шафи, розподільчі пристрої тощо.)

Правила роботи сервісного центру:

1. Для проведення ремонту обладнання необхідно зробити діагностику - пошук несправності і визначення технічного стану пристрою.

2. Післягарантійна діагностика обладнання (пошук несправності і оцінка технічного стану обладнання) - послуга ПЛАТНА!

3. Діагностика (пошук несправності) - оплачується Замовником відразу при здачі устаткування в ремонт.

4. Замовник оплачує діагностичні роботи відповідно до розцінок на цю послугу. Вартість діагностики та оцінки технічного стану становить суму від 240 грн.

5. Замовник погоджується, що обладнання приймається для проведення діагностики на термін від трьох до чотирнадцяти робочих днів або на термін вказаний в сервісному центрі.

6. При успішному виконанні ремонту Виконавцем, сума, сплачена Замовником за діагностику, зараховується, як частина оплати за ремонт обладнання.

7. При відмові Замовника від ремонту, при відсутності можливості ремонту, сума, сплачена за діагностіку-; не повертається.

8. Сервісний центр має право відмовитися від проведення ремонтних робіт в разі економічної недоцільності, неможливості або скрутній поставки комплектуючих, або значною мірою зносу, що не дозволить надалі дати гарантію на відремонтовану техніку. При цьому сума, сплачена Замовником за діагностику -; не повертається.

9. Прийом обладнання оформляється в письмовій формі, в якій вказується модель і серійний номер, дата приймання, всі виявлені споживачем несправності здається обладнання з його слів, інші необхідні дані, пов'язані зі специфікою виконуваних робіт.

11. Устаткування приймаються в ремонт без упаковки (коробки), чохлів, інструкцій та інших сторонніх предметів, які не впливають на роботу пристрою!

12. Зовнішній огляд техніки при прийомі здійснюється в присутності Замовника.

13. Устаткування за згодою Замовника приймається без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Замовник згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені при проведенні діагностики, виникли до прийому обладнання в сервісний центр.

14. Сервісний центр не несе відповідальності за можливу втрату інформації на пристроях зберігання і запису даних, в індивідуальній пам'яті пристроїв, пов'язану з перепрограмуванням, заміною блоків пам'яті, плат, налаштуванням програмного забезпечення. Ми просимо клієнтів заздалегідь подбати про збереження даних. Якщо Ви не можете зберегти потрібні дані (внаслідок несправності або відсутності необхідних навичок), ми можемо запропонувати платну послугу перенесення даних.

15. Після проведення діагностики сервісний центр узгоджує з Замовником вартість і терміни ремонту обладнання.

16. Сервісний центр несе відповідальність виключно за ремонт заявленої несправності. Гарантія на ремонтується виріб поширюється виключно на роботи, пов'язані з її усуненням.

17. Виконання ремонту проводиться Виконавцем у встановлений термін при наявності запасних частин на складі. У разі їх відсутності термін ремонту буде продовжено до отримання необхідних деталей, про що Виконавець повідомляє Замовника по телефону.

18. Термін зберігання обладнання становить 10 днів. Якщо Замовник не забирає обладнання протягом 10 днів, з дня завершення ремонту / діагностики, стягується оплата за зберігання в розмірі - 25 грн. на добу.

19. Техніка, щодо якої Замовником був загублений інтерес, після закінчення 2 місяців підлягає утилізації або реалізації за залишковою вартістю для покриття витрат сервісного центру.

20. Виконавець не несе відповідальності за недостовірні відомості про адресу і телефон власника, зазначені ним при здачі техніки на діагностику і ремонт.

Куди звертатися за гарантійним та сервісним обслуговуванням?

Сервісний центр ТОВ «ЛГ СМАРТ ЕНЕРДЖІ» знаходиться за адресою: Україна, Київ, пр-т Степана Бандери, 6 БЦ "Петрівка Центр" офіс 905, 04073

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся, що:

· товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, заводські (перевірочні) пломби не пошкоджені, програмне забезпечення не піддавалося змінам які привели до поломки обладнання та т. п.

· товар повністю укомплектований

· збережені всі ярлики ізаводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не поширюється на прилади:

а) з механічними або термічними ушкодженнями;

б) з ушкодженнями викликаними попаданням всередину приладу сторонніх предметів, рідини, комах і т.п .;

в) при порушенні правил безпеки, правил транспортування, зберігання, монтажу та умов експлуатації обладнання;

г) при пошкодженні пломб заводу виробника.